2019. október 21., hétfő

Jupiter Ascending

Épp a tegnap gondolkodtam, hogy miért nincsenek mostanában olyan filmek, mint a Dune volt. Erre itt a Jupiter Ascending, ami szerintem kultusz film kategória. Nem is nagyon találok rá szavakat, nekem nagyon nagyon bejött, néhol az akció jelentek mintha lehettek volna gyorsabbak és sokkal többet szerettem volna látni a világból, de reméljük lesz rendezői változat és reméljük a keleti piac megmenti a pénzügyi bukástól. Szóval ha bejött a Dune (a színek és a világ), vagy a Blade Runner (a disztópia az utópiában), vagy a Matrix (a történet), esetleg a Dragon Ball, akkor ajánlom nézd meg. Ja és ha véletlenül Cameron összekalapozta már a pénzt a Battle Angel Alita-ra, de nincs ideje rá az Avatar miatt, remélem a Wachowski testvérekre bízza a rendezést. Még az is lehet, hogy jövő szombaton megnézem mégegyszer, de valószínűleg a Dune-t nézem újra.Csak azt nem értem, hogy került a Szaturnusz gyűrűje a Jupiter köré.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A.I. Act, reglementarea Inteligenței Artificiale, a trecut de votul eurodeputaților

Recent, Parlamentul European a aprobat Legea privind Inteligența Artificială, norme care vizează reglementarea sistemelor de inteligență art...