Mostanában egyre több hír van a transindexen amely valamilyen szinten kapcsolódik a mesterséges intelligenciához. Itt van például ez, hogy jövőre Kolozsváron is bevezetik a vezető nélküli buszokat, hasonlóan Bécshez, Párizshoz és Lyonhoz.Nos, valószínűleg a Navya fogja itt is tesztelni a buszait egy két kilóméteres útszakaszon és ehhez olcsó munkaerőre volt szüksége, ezért a Műszaki Egyetemmel kötött szerződést, hogy diákok, esetleg doktoranduszok monitorizálják a kisbusz diagnosztikai berendezéseit. Esetleg ha akarnak egy doktorátust írni, akkor megkapják a nyers adatok egy részét és lehet rajtuk néhány algoritmust tesztelni és mérni a hatékonyságát. A közlekedési vállalatok mindig szeretik mindenféle úttalan útakon kipróbálni a rendszereiket, a diákok meg szeretik a sok jól kalibrált adatot, szóval mindenki jól jár.És ez jó.Ami nem jó, az az, hogy ilyen cikkek is születnek (igazából csak a címével van bajom, meg a tartalom Istenre vonatkozó részével).Van még egy cikk, amire reagálni akarok, igazából ez is az egyik oka, hogy újrakezdtem a blogolást, de nem nagyon szentelek neki időt.Egyébként mindez csak spekuláció részemről, nem állok senkivel kontaktusban aki részt vesz ebben a projektben, de azért van majd akitől rákérdezzek egy-két dologra. Ha beindul a projekt, még visszatérünk rá.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Akihabara (秋葉原) Tokió Csijoda városkerületének egy negyede Japánban, melyet az elektronikai város becenéven is ismernek.
Akihabara (秋葉原) Tokió Csijoda városkerületének egy negyede Japánban, melyet az "elektronikai város" becenéven is ismernek. Ez a he...
-
https://www.youtube.com/watch?v=7JkPWHr7sTY How will AI impact our immediate and near future? Can the technology be controlled, and does it...
-
Az új technológiákat, innovatív termékeket gyakran könnyebb megérteni, ha történetiségükben közelítjük meg. Amikor megjelent a Pfizer/BioNTe...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése