2022. január 10., hétfő

Mátrix alapkő az én filmes világomban


Matrix: Resurrections

Ugyebár most megy a moziban az új Mátrix.

Lana tudatában volt, hogy nem lehet értelmesen folytatni az eredeti Mátrixot, már a második és harmadik filmben sem igazán sikerült egyesek szerint (szerintem nem), hát még a negyedikben, szóval akkor készítsünk olyan filmet, amiben ő is elmondja a magáét a világról,

Most kicsit könnyedebbre vették a stílust, maga a Mátrix már nem az a zord hely, ahonnan nagyon menekülni kell, csakis olyanoknak ajánlott, akik nem találják meg az életük értelmét valami hobbiban és egy csokis croissantban a reggeli kávé mellé.

Szóval remélem még folytatják, nincsenek elvárásaim, talán csak annyi, hogy ne olyan legyen mint az előzőek, ezt hozza ez a film, a világmegváltást bízzuk másokra.

Mátrix alapkő az én filmes világomban, időnként muszáj visszatérnem rá, mától egyébként bekerült az eredeti trilógia az HBO műsorába is, szerintem nemsokára újra fogom nézni őket.

Zene. Conga Fury Animatrix verzióját linkeltem, nekem az a legmátrixabb zen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Working with AI in real life

People can encounter and use AI in their work in many different ways. Here are three common examples: You can work as a professional who has...