2022. március 18., péntek

A Z-generáció hajtja az e-kereskedelmet


A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei - derül ki egy felmérésből.

Az e-kereskedelmi cégek vásárlói körében a legaktívabban a Z-generáció tagjai képviseltetik magukat, de vannak bizonyos területek, ahol - jellemzően a vásárlóerőből kifolyólag - az idősebbek dominálnak. Többek közt ez derül ki a világ egyik legnagyobb, fogyasztói szokásokat feltérképező kutatócége, a GWI által a Publicis Groupe Hungary kezdeményezésére végzett tavalyi kutatásból.

A GWI e-kereskedelmi területen egy, a piacot leginkább meghatározó kérdést tett fel a kutatásban résztvevőknek: milyen gyakran használják az adott platformot a felhasználók és azokon a platformokon hasonlította össze a felhasználói aktivitást korcsoportonként, amelyeket a felhasználók saját bevallásuk szerint rendszeresen használnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Generația Beta, prima care va prinde secolul XXII

Anul 2025 marchează începutul Generației Beta, formată din cei născuți între 2025 și 2039, iar părinții acestora sunt fie milenialii, fie re...