A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei - derül ki egy felmérésből.
Az e-kereskedelmi cégek vásárlói körében a legaktívabban a Z-generáció tagjai képviseltetik magukat, de vannak bizonyos területek, ahol - jellemzően a vásárlóerőből kifolyólag - az idősebbek dominálnak. Többek közt ez derül ki a világ egyik legnagyobb, fogyasztói szokásokat feltérképező kutatócége, a GWI által a Publicis Groupe Hungary kezdeményezésére végzett tavalyi kutatásból.
A GWI e-kereskedelmi területen egy, a piacot leginkább meghatározó kérdést tett fel a kutatásban résztvevőknek: milyen gyakran használják az adott platformot a felhasználók és azokon a platformokon hasonlította össze a felhasználói aktivitást korcsoportonként, amelyeket a felhasználók saját bevallásuk szerint rendszeresen használnak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése